استفاده از متیل استات به عنوان پاک کننده سطوح

این ماده به دلیل خاصیت آبگریزی و خشک شدن سریع گزینه مناسبی برای استفاده در پاک کننده سطوح به عنوان یک حلال نیز است. این ماده خیلی سریع تبدیل به بخار می ‌شود، بنابراین آلاینده های موجود در هوا را به سطح مورد نظر جذب نخواهد کرد.

نکات ایمنی و خطرات
از آنجایی که متیل استات اشتعال پذیر است، بنابراین استفاده از آن خطرناک خواهد بود. این ماده در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد خیلی ناگهانی شعله ور خواهد شد. برای خاموش کردن متیل استات ممکن است آب به تنهایی کافی نباشد و به موادی مانند دی اکسید کربن نیز نیاز خواهد بود. برای خاموش کردن این ماده هرگز نباید از مواد شیمیایی مثل نیترو اتان یا نیترومتان استفاده شود. همچنین در صورت امکان بهتر است ظرف هایی که حاوی این محصول هستند را از محل اشتعال خارج کرد. هنگامی که از این ماده استفاده می شود یا با قرار گرفتن در معرض متیل استات ممکن است فرد احساس گیجی و خواب آلودگی داشته باشد. حتی ممکن است این ماده آسیب های شدید چشمی نیز به دنبال داشته باشد.

متیل استات
متیل استات نام شیمیایی یک استر کربوکسیلات است و به شکل مایعی بی رنگ و شفاف می باشد. این ماده از تراکم اسید استیک و متانول به دست می آید. متیل استات یکی از حلال های بسیار پرکاربرد در دنیا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از خانواده استرها است و از نظر ویژگی به اتیل استات شباهت زیادی دارد.

فروش متیل استات
فروش متیل استات توسط بازرگانی آبان شیمی و به صورت عمده و جزئی انجام می شود. اگر به دنبال خرید متیل استات با بهترین قیمت و کیفیت هستید، با کارشناسان بخش فروش متیل استات آبان شیمی در ارتباط باشید.

خرید متیل استات
خرید متیل استات از آبان شیمی بسیار ساده است. فقط کافی است تا فرم تماس را پر کنید و یا اینکه پیام خود را از طریق آیکون سبز رنگ گوشه صفحه سایت ارسال نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۲۱۸۳۱۶
۰۹۱۲۲۱۰۷۶۵۵
۰۲۱۲۲۳۰۷۵۳۰
۰۲۱۲۲۳۰۷۵۲۸
ایمیل:
sup[at]abanchemical.ir

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ] 15:57 ] [ ادمین ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]